this love.

Imorse hade jag sovmorgon.
Imorse kokade jag gröt.
Imorse tog jag en uppfiskande cykeltur till jobbet.
Är jag pigg nu?
Nej det kan jag verkligen inte påstå.
Vill bara lägga mig på bordet och sova.


Nåväl, började vid 12 idag och färgade då Moas hår.
Ljusbrunt och guldigt. Väldigt fint blev det!
Sedan har jag tuffat till en tant.

Ska försöka ta tag i mitt eget hår nu, fixa det på något sätt.
Ikväll ska laget ut och käka ju, sen på Harrys.
Ska väl försöka se pigg & fräsch ut i alla fall.
Ska ju jobba imorgon.

Nej nu ska jag fixa håret och slumra tills nästa kund kommer.

vink vink.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det går fint i skolan. Så jävla skönt att det är sista året! :)

2009-09-16 @ 22:50:15
URL: http://lillix.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0