en sån där ni vet.

Saker jag måste göra innan jobbet imorgon.
Ett. Riva sönder alla strumpbyxor jag har för att jag äter en dålig frukost. (you know wasa!)
Två. Slå sönder väggklockan som promt ska ticka varje natt. (knip liksom?)
Tre. Ha OC-maraton och på grund av de krypa ur mitt skin (aaah can't stand it)
Fyra. Knapra på en kastanj. (mest för att ha något att göra)
Fem. Se ut som en mojje. (ingen ansträngning behövs)
Sex. Räkna mina pengar. (tar inte så lång tid)
Sju. Damma av lite här. (känns så himla smutsigt ni vet)
Åtta. Leka Gunvald Larsson och slänga mig i trappan (det går snabbare att komma ner)
Nio. Koka gröt. (börjar ju bli hungrig)
Tio. Äta gröten. (ja, så den inte kallnar)
Elva. Läsa kuriren bakifrån. (så kanske man mot alla odds hittar något intressant)
Tolv. Hålla ögonen i kors och spraya med proffsspray (må det hålla)

Adjö mina vänner & ovänner.
Må ni ha en trevlig kväll.

jag i egen hög person!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0