you know i want you.

@ Självfallet igen då.
Rutin, men ändå inte rutin.
Känns bra samtidigt som jag vill va hemma.
Mest för att min säng finns där.
Vi har blivit riktigt goda vänner han och jag.

Idag är det en ganska boring day alltså.
Har inte mycket till kunder så här sitter jag.
4 kunder liksom, hip hip hurray! Not.
Är inte alls sugen på pannkakan som finns i matlådan.
Åt liksom det igår, och börjar känna mig undernärd.^^
Tror jag måste köpa lite thai.
Så jag kliver upp ett par kilon på my Beyonzébody.
Höhö, där var jag allt riktigt rolig måste jag medge.

Anna är en rolig tjej.
Äter mat och säger hej.
Sitter på sin lilla rumpa.
Dricker allt från sprit till skumpa.
Hon tar mig på äventyr.
Våra killproblem hon styr.
Härjar högt om ditt och datt.
Ger mig väldigt många skratt.
Som hon lyser upp mitt liv.
Hoppas jag inte av henne får hiv.
Bara för dig Anna!^^


Nej, nu ska jag terrorisera Anna lite mer innan jag ger vika för frestelsen!
Ja då syftar jag definitivt på thai och inte pannkaka.

SPE!

idag har jag fleetoor, cuutiiiie^^

Kommentarer
Postat av: elin

kan du snälla skicka ett mejl till mig och berätta vem killen du är intresserad av är! jag dör av nyfikenhet, nu tack!

2009-09-15 @ 12:44:20
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: elin

kan du snälla skicka ett mejl till mig och berätta vem killen du är intresserad av är! jag dör av nyfikenhet, nu tack!

2009-09-15 @ 12:44:32
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Mamma Åsa

Ät pannkakorna unge o var tyst du har inte råd med Thai =) Älskar dig

2009-09-15 @ 13:16:48
Postat av: josefin

jag vill också ha fläääätor!

2009-09-15 @ 14:04:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0