wait another day.

Nu är jag trött. En arbetsvecka förbi. Inte hel dock, men min första anyway. Tog sovmorgon idag och jobbade över istället. Det blev lite att göra idag också och blev inte lika mycket dötid under dagen när Lottie spontanbesämde sig för att permanenta sig och satt i stolen en kvart senare. Roligt det där. Pysslade lite med produkterna och lite prydnadsgrejer, ljus och stenar och lyktor och sånt:) Blir mer i helgen då det blir pimpande av salongen. Imorgon lägger de nämligen om golvet, och efter helgen kommer allt vara fierce! Det gillas! Bilder kommer komma ---> www.sjalvfalletikatrineholm.blogg.se

Jag skulle vilja tacka alla vänliga själar som kommit in med alla blommor och choklad. Just nu liknar salongen en djungel då jag fått hur mycket fina blommor som helst! Tack också pappa för att du tänkte på mina psykiska behov och skickade 2 kg choklad! PUSS PÅ ER ALLA!

Imorgon åker jag till Järfälla med Lotta & Vania.
Där ska vi kolla på deras gymnastikhall.
Den ser förövrigt ut som våran ska se ut!
ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: Miche

Hahahaha! Skrev precis ett inlägg! Nu får du läsa.. :D

2009-09-04 @ 00:10:36
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: Miche

Hahahaha! Skrev precis ett inlägg! Nu får du läsa... :D

2009-09-04 @ 00:12:01
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0