whatever you like.

Idag har jag lärt mig att göra gröt.
Mannagrynsgröt.
Så nu ska jag bli stark har jag tänkt.
Det sa alla dagisfröknar att men blev.
Ja, av gröt alltså.
Jag litar innerligt på deras intelligens.

Imorgon jobbar jag 12-20 men jag stänger 19.
Hur går det ihop sig tänker ni nu?
Ja det går alltså inte ihop sig.
Jag ska stänga tidigare.
Laget ska nämligen ut och käka.
Sen celebration dinner för guldet på riksfinalen i Helsingborg.
Sen blir det utgång på Harrys för gymnaster över 18!

såhär ser jag typ ut när jag lär mig koka gröt.

laget i guldhattar eftersom vi är bäst
(en klassiker - "i en annan del av mölletofta")


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppas det går fint på salongen! :D

2009-09-15 @ 23:04:59
URL: http://lillix.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0