jag orkar inte mer.

Min dator är helt inkompetent.
Musplattan funka inte förut.
Kunde inte trycka på nånting.
Nu funkar det lite.
Men får trycka i högra hörnet på knappen.
Lyckat!
Plus att ja kan lyfta på halva tangetbordsskyddet.
Kanske dags att lämna in den..
Men varför ska det ta 3 år för människorna att lösa problemet?
Jag klarar mig inte utan den i minst 3 veckor, jag gör inte det!

Nu har jag plåstrat om min vänsterhand.
Fullt med plåster, ganska så hett faktiskt.
Today I'm wearing this: Plåster från apoteket..

ADJÖ!

lala (hahahah)

Kommentarer
Postat av: josefin

min musplatta muppar också. det kanske är nåt som går?:P

2010-04-29 @ 14:36:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anna

tjosan! ramlade in här från din systers blogg o kikar lite, kolla gärna in hos mig om du vill oxå :)



störande med datorkrångel!! hoppas det ordnar sig!!



//Anna

2010-04-29 @ 20:17:05
URL: http://annaflickan.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0