let get down to business.

Jag blir nästan tårögd. Tre 18-åriga killar fick med sig två drakar in i deras bolagsidé i Draknästet precis nyss. Så roligt, de verkade så duktiga. De allra flesta blir sågade i Draknästet, men de va så fint. Vacker musik spelades och de tog i hand och utbytte härliga leenden som lyste av förväntansfullhet... EH! HAHA, nej men jag är faktiskt seriöst. Så kul ju!

Nu ska jag diska och sen invänta mamma & syster. Syster är hemma en sväng och kommer förbi och kollar lägeheten.

Sen tänkte jag fota lite bilder här så ni får se lite, många tjatar!


Kommentarer
Postat av: sofie

Men då måste jag kolla på SVT Play! Tycker det är så jobbigt att se alla stackare jämt, men om jag vet om innan att det blir bra kanske jag kan se ett helt avsnitt!

2010-04-21 @ 22:26:25
URL: http://petterssonsofie.blogspot.com

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0