like a star.

Gårdagen blev lyckad. Tjejerna kom över och det blev pizzamys. Sen kom Börjesson, Blomman & Sjöberg över och vi sjöng lite singstar. Bra att störa grannarna redan första dagen. Men jag menar, all in from the start liksom. Senare drog vi till stan en sväng. Följde Miche hem och sen tillbaka. Stan va absolut ingen höjdare och jag förstår verkligen inte det roliga med Lilla krog. Så tråkigt. Man står i princip bara och trängs och får knuffar i ryggen. Alltså hey! What's the deal med knuffarna i ryggen. Står det en miljard människor i en klump är det inte nån större idé att knuffa mig i ryggen, skulle jag kunna komma framåt skulle jag självmant gå, lovar!

Första natten i lägenheten inatt. Det gick väldigt bra ska jag säga. Älskar plaveringen av min säng. Vaknade dock till och blev rädd av en smäll imorse. Insåg sen att det var posten, haa haa! Sov till 10 och har nu suttit på golvet framför tv:n och kollat på Draknästet och ätit frukost. Ska snart ta och städa ordentligt. Försöka damsuga med den usla dammsugarn jag har. Den sög, ha ha! Rolig ordvits japp.

TjabbA!

Kommentarer
Postat av: josefin

få se bilder!!!!

2010-04-17 @ 13:48:34
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU KANSKE MÅSTE BYTA PÅSE I DAMMSUGAREN , MAMMA MU

2010-04-17 @ 13:56:18
Postat av: Matte P

Du glömde ju incidenten om fallet.. :P

2010-04-17 @ 16:05:37
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0