pump it.

Här sitter jag och försöker knåpa ihop en acceptabel PowerPoint-presentation till 15 april då jag ska snacka på Duveholmsgymnasiets ekonomidag. Det märks att jag inte har haft datorkunskap på 3 år? Det enda jag lyckas med är att ändra designen lite flashigt. HAHA! Kul sam-ekonomieleverna kommer ha, lyssna på mig i 40 minuter där jag visar lite rosa & flashiga bilder, och snackar nada om mitt företag! Haha.

Ska ta och kliva in i duschen nu faktiskt. Tror jag ska slänga i en silverinpackning också. Har inte använd silverschampo eller nåt sånt på hur länge som helst. Jag har fan inte orkat! Har ändå gillat den varma tonen på mitt hår, så det är ju positivt. Dock såg jag en bild på Malins mobil där jag var såå jävla fin i håret, så nu ska jag försöka mig på det ;D


ADIOS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0