seven days a week.

Denna måndag har generellt sett varit för jävlig.
Om jag säger att jag åkte hem från jobbet för att duscha..
Ja då förstår ni att det har v arit lite kaosartat.
Kassa valde att totalt haverera.
Kan dock rekommendera att inte ha kassanycklarna I KASSAN?

Nåväl, nu har jag klippt ihop lite ny musik till tjejerna i UT-yngre.
Ska ner kl 18 och lära dom de nya som jag ska ha gjort då.
Kanske borde börja ja?

Efter träningen beger jag mig till Miche som bjuder mig på mat idag.
Kött, pommes & BEEARNIIE!
Fan va vi lyxar till det på en måndag, jo du för fan!
Sen blir det nog en film eller tv, och snackelisnack.
Och nej mamma jag har inte glömt dig!
Jag hämtar dig vid 8a sen åker jag tillbaks till kalaspuffen.

NEJ, nu ska jag dansa i mitt rum som ekar!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0