there's nothing without you.

Det ska bli fruktansvärt skönt med långhelg.
Det kommer så jävla lägligt.
Idag planerar jag att försöka städa undan här.
På så sätt kan jag bara njuta av helgen sen.
Ska dock inte lova något.
Sist jag sa så, städade jag inte förrän en vecka senare.
So, let's keep it open!


Bild 1 är på min fräcka frisyr jag lekte fram idag efter lunchen!
Bild 2 är på min söta topp från H&M Garden Collection.
Bild 3 är på mig, in close up så att säga! Fräckt kan jag tycka!
Bild 4 tillägnar jag min syster som gillar min mun när jag leker spöke!

Nej nu ska jag gå ner och klaga på Malin som lagar mat så jävla långsamt.
Hon lagar chickentacos till la familia.
Nej fan, ge henne inge cred för de va fan!
Jag lagade fan pasta&falukorv i måndags!
Jag skyller min simpla maträtt på måndagen.
Inte fan ska man lyxa till det redan på måndan!!
Nån måtta får de fan ta & va!


Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHA MUNNEN HAHAHAHAHHAHA JAG DÖR!!!!!!

2010-04-02 @ 15:54:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0