on the stereo.

Efter jobbet inhandlade jag och Miche grejer till Börjessons present.
Imorgon ska herrn ha kalasigheter sörrni.
Och jag och Miche har kämpat som sjutton med present(erna)en.
Som jag slog in, och som Miche tejpade!
När vi hade käkat skjutsade jag henne till träningen.
Då fick jag avsluta arbetet med presenterna.
Ännu är det inte riktigt klart.
Busigt busigt!

Nu sitter jag här, utan Miche.
Känns tomt faktiskt.
Har börjat kalla oss för "vi" när jag pratar.
Ja, men vad gör man?
Har man ingen pojkvän får jag nöja mig med Miche liksom?
HAHAHA!
Nej, nu tror jag att jag ska åka till Specce.
För att vara lite innovativ, göra något utöver det vanliga..
HA! Nej men hörrni, smörpopcorn ska jag ha!

Btw, min lägenhet är nästan klar!
Bara nytt badkar, handfat och toalett som ska in.
Plus att köksluckorna är och lackas om.
Sen så, dåå ni!
Tänk vad mycket gott det alltid kommer finnas hos mig.
Popcorn, chips, godis, choklad, glass... behöver jag fortsätta?

HAOOOWDIIII!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0