hey boy.

Jag & tvillingarna dansade regndans och bad till gud att det skulle börja regna. Nog lyssnade han där uppe lite i alla fall. Det kom några stänk precis när vi skulle börja köra, men inte tillräckligt för att blåsa av alltihop. Nåväl, han gjorde nog sitt bästa i alla fall. Man får nöja sig med det!

Ikväll kommer det bli en sån kväll då jag egentligen skulle behöva gå och lägga mig typ nu, och skulle säkert somna på direkten, men det kommer jag inte göra. Nej, eftersom jag inte vill att det ska bli måndag eftersom semestern är slut. Imorgon är det jobb fram till 18 och sen ännu mera jobb med volleybollen. Vi ska tjäna pengar genom att lägga i några papper i kuvert eller hur det var, nåväl. Det blir en heldag med arbete helt enkelt.

Längtar till tisdag!!
Nu ska jag moffa bort min ångest.
Dipp & grönsaker, ni ska svepas!
PUSSEL!

Kommentarer
Postat av: jullan

ett tappert försök gjorde vi iallafall!

2010-08-16 @ 01:07:52
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte


ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0