i takt till alla framgångar i mitt liv.

Hade planerat värsta myskvällen med dipp & grönsaker.
Nu har jag ätit middag och är alldeles proppmätt.
Besviken.. men ska försöka ladda om.
Ska tvätta bort sminket och hoppa i myskläder.
Hämta täcket till soffen.
Dippa, dippa dippa, tills jag somnar.


Imorgon har jag mycket planerat.
Nästan så jag skulle behöva skriva ner det.
Men har inget papper att skriva på här.
Får gå igenom det här så jag inte glömmer.
10-16 Jobb
16-17 Möte med min nya elev och hennes lärare
17.00 Hämta bilen hos mamma
17.30 Fotografering till foldern
18.00 Middag hos mormor & morfar
Ska inte glömma att kolla upp klipptider till 3 personer också!

Nej, nu ska jag skära grönsaker!
Trotsa känslan "mätt".
Det sitter i hjärnan bara, ha!

Saknar min bulle!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack min sötaste syster <3 det svåra är att hålla mig undan godis. :( är så sugen hela tiden :(

2010-08-30 @ 22:23:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0