it could be so easy.

Kom från jobbet en halvtimma tidigare och blev överlycklig då jag skulle hinna äta, diska och fixa i lugn och ro. Det kunde jag ju glömma kan jag säga. Klart det inte går att vrida om vilket innebär att jag inte kommer in i lägenheten. Jag börjar typ grina och ringer mamma. Som inte svarar. Ringer hyresvärden. Som inte svarar. Ringer Malin. Som inte svarar. Jag kände mig hjälplös. Tillslut svarar hyresvärden och han kommer och fixar det tillfälligt. Kul att sitta i trapphuset en halvtimme. Nej. Okul! Imorgon kommer dom och byter lås.

Efter dramatiken med låset drog jag till Lotta på ledarmöte.
Mycket snack innan jag äntligen drog till Hälsogymmet.
Sen raka vägen hem i regnet, och nu sitter jag här.
Ska ta tag i disk och plocka lite här.
Sen ska jag slänga mig i soffan.
Eventuellt med nåt gott.
PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0