love today.

Oj så rent det är här nu. Nästan så att man bli lite bländad. Och god middag slog jag till med också. Som om jag brukar äta äcklig mat? Det blev fläskfilé, klyftisar & rödvinssås. Jag åt som en häst. Som jag alltid gör. Ingen större nyhet där heller så att säga. Nu sitter jag och lyssnar på musik och plattar håret. Väntar på att Miche kan få sluta jobbet så vi kan spendera kvällen tillsammans. Blir antingen Statt, Harrys eller tältet. Sånt som märks. Nej. Nu ska jag hoppa i något i klädväg.

Imorgon vid 10 åker vi till Linköping och hälsa på syster.
En sväng till Ikea hörde jag talas om också.
Jag ska speja efter en sån där grilltång.
Har behövt en sen jag flytta in.
Det var tydligen 4 månader sen.
Tiden går fort när man har sitt roligaste!

random liksom'
 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0