push push baby.

Helg helg helg, PRISA HELG!
Mamma håller på och donar här.
Kopplar in min inspelningsbara boxer.
Jag dör lite av lycka faktiskt.
Nu kan ingenting stoppa mig.
Nu kan jag spela in allting.
Och slippa alla herrans pauser.
För dom ska jag spola förbi.
HA HAAA!

Michelle har tvingat mig att uppdatera.
Hon verkar tycka att jag ligger på latsidan.
Så nu får jag klämma fram ett inlägg.
Bara för att göra den där subban nöjd.

Ikväll får vi se vad jag går för.
Antingen blir det hem till Frida som har fest.
Eller så tror jag nästan att jag stannar hemma.
Är bajsigt trött, men får se vad som sker.
Skulle va bra att träffa lite nytt och härlig folk.
Ska försöka tagga till lite!

NEJ, hejdå!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0