stad i ljus.

Gårdagen spenderades hos Huy.
Där visade jag bland annat mina kunskaper på xbox.
Hockey är något jag kanske inte ska satsa på.
När Stad i ljus tonat ut blev det Harrys.
Där blev det ett par danssteg kan man säga.
Jag hamnade i trubbel med en blatte.
Ja och i det här sammanhanget krävs uttrycket blatte.
Slog först till honom med armbågen.
Han blev sur men jag förklarade att det inte var meningen.
Sen skulle jag visa de andra hur jag gjorde.
Tror ni inte jag slår till fanskapet igen eller?
Trodde jag skulle åka på stryk på riktigt!

Idag blev det fotboll på Backavallen.
KSK - Flen bjöd på en hel del dramatik.
Eller Flens tränare rättare sagt.
Han fick gå därifrån, sånt gillar vi!


Ikväll blir det film med dipp & grönsaker!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: josefin

tack för håret <3 sätter in pengar imorrn!

2010-08-08 @ 21:01:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0