all i care about is love.

Skön seger idag, 3-0!
Satt som en smäck.
Och roligt var det.
Så in i norden!
Nu är det 2 matcher kvar för säsongen.
Spelas i Linköping på lördag.
Och hemma på söndag.
Helg full med volleyboll.
Det gillas skarpt!

Har spenderat kvällen med att konvertera Anna Härnström till all that jazz.
Vi tittade nämligen på Chicago, så nu är hon också lite småsåld.
Eller så intalar jag mig att hon är det, bara för att jag vill ha sällskap.
Jag sjöng en fin sång när jag stog i köket förut.
Jag vill vara din, Anna Härnström.
Bara vara din, Anna Härnström.
Står här i mitt kök.
Och vill ha ett pök.
Men vågar inte fråga!

Nej, nu är klockan är på tok för mycket, men jag lägger in låtar på min fina ipod.
Sen ska jag faktiskt krypa ner under täcket och sova ett par timmar.
Blir jobb imorgon innan det är dags för lite träning.
Men nu, nighty night!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0