be your own star.

En riktigt rolig volleybollträning som avslutades med att 6 tappre själar stannade kvar och övade lite inspikes sista halvtimmen. Sen blev det en intressant bilfärd hem. Började med att jag sa några väl valda ord:
Ida: Jag har ADD!
Anna: ADHD heter det väl?
Ida: Ja men det finns ju fler bokstavskombinationer!
Miche: Jag är ABC!
Anna: Då har jag HIV..
Ida: Vet ni att Katrineholms ungdomskör förkortas KUK?
.. Ja, sen gick det utför:
Heja KUK! Mer KUK åt folket. Gå med i KUK. Jag är en KUK! Jag gillar KUK. Ikväll blir det KUK!

Sen åkte vi förbi en man som var ute och gick med sin saint bernad.
Då kände jag rent spontant att min ADD tog över mitt beteende.
Jag öppnar dörren i farten och ropar:
"BÅÅÅÅÅTSMAAAAN"
Ja, det var inte mitt smartaste drag.
Men det var inga illa menat.
Jag gillar Båtsman!

Nu ska jag packa klart allt inför imorgon.
Åker direkt till Ben i Linköping efter jobbet.
Åker till syster på fredag och kommer hem igen på lördag.
Då blir det födelsedagsmiddag på Harrys med Michelle!
PUSSHEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: josefin

GRATTIS <3

2010-12-03 @ 07:06:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0