fly baby fly.

Idag lunchade jag och frugan på C&L.
Först blev det dagens, underbart.
Sen tog vi en liten fika.
Fikan innehöll:
Varm choklad, brownie, mjölkchoklad moussetårta, chokladboll & kokostopp.
Det var väl lagom, bara lite lätt sådär!
Sen slänger jag ur mig:
"Jag skulle ju lätt få i mig en sallad nu också".
Det värsta var att jag inte ljög.

Haft tisdagsmys med Anna Härnis!
Vi har väl gjort mycket vi inte skulle.
Inte pluggat på nåt om lagen inför GP:t.
Men vi beställde i alla fall fräcka tröjor.
Friskt vågat, hälften vunnet.

Kvällen avslutades med ett positivt samtal.
Ville bara säga det, på nåt sätt kändes det bra.
Att få det sagt. Att liksom bekräfta det.
Att jag blev glad. Och att jag gjorde personen glad.

Nu ska jag hoppa bums i säng.
Imorgon blir det jobb 12- ca 19.
Vid 19.30 är det lagmiddag med volleybollen.
Sånt gillar vi också!
PUSS

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0