loca loca.

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad.
Jag är lite besviken över att hångelhörnan inte utnyttjades av någon.
Men man kan ju inte få allt här i världen.

Den stora frågan är ju fortfarande varför jag köpte med en kebabrulle hem när jag redan ätit på Venezia. Det var inte alls gott att tvinga i mig skapelsen bara för att inte känna att man kastat pengarna i sjön. Ett av mina mest onödiga köp kan jag erkänna, förutom de höga fula gubbia byxorna från Monki som jag bara använda en gång och fick 11 meter lång rumpa i.. Men tätt efter byxorna kommer kebabrullen, var så säker!

Nu ska jag snart försöka vakna till liv och piffa till mig.
Ska möta Anna halvtolv på salongen för att tvätta håret på varandra.
Sen kommer mor min och hämtar oss så drar vi oss mot Linköping.
Blir lite mys & shopping innan Ben spelar match.
Efter matchen åker han med hem och ska bo hos mig i en vecka.
Ja jag vet, vi kommer förmodligen hata varandra efter den här veckan, hah!

PUSSIGULL!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0