maybe next time.

Har haft 9 underbara dagar med en underbar pojkvän.
Jag är inte den som klarar av att ha en inneboende i en vecka direkt.
Men inte fan tröttnade jag på pojken, inte ett dugg.
Jag skulle gärna önska att han var träningsledig en vecka till.
Men nej, så är inte fallet. Tåget gick klockan 21, typiskt.
Så nu är det tråkigt nog back to 12-timmars träffar.
BORING, saknar honom redan.
Se på dan, jag har gått och blivit kär!

De senaste timmarna har jag spenderat med min fru, Michelle.
Vi (läs hon) har monterat ihop vår dubbelsäng och den är så fin.
Jag fick i uppgift att montera ihop vardagsrumsbordet.
Jag fick dock inte upp kartongen.
Men alla är vi olika, alla är bra på olika saker.
Man ska göra det man är bra på.
Så jag bäddade.
Nu ska vi äta kötbullar & makaroner, I SÄNGEN!

Hej då


Kommentarer
Postat av: fundering !

har du en pojkvän eller flickvän?

2010-12-29 @ 21:28:42
Postat av: ida

både och? kan man inte ha båda? höööö

2010-12-29 @ 21:58:18
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0