mer volleyboll åt folket.

En helg full med volleyboll.
Lördagens match vann vi, 3-0.
Dagens förlorade vi med 3-2.
Det var surt, eftersom det var mycket strul.
Strul i sekritariatet och domarbeslut.
Men livet är hårt, ett poäng i alla fall.
Totalt 4 i helgen, inte dåligt ändå.
Har dock ont som fan i armen.
Inte där jag har blåmärkena dock.
Nepp nu är det något annat tydligen.
Sista smashen när vi körde inspikes.
Kändes som att någonting slets sönder.
Men det är nog inte så farligt.
Det löser sig, det gör det alltid.

Det positiva idag är att Linköping vann med 3-0 mot Örkelljunga!
Inte nådigt det heller, fan så bra! Stolt flickvän är jag.
Dock måste jag äta upp en hatt, mindre roligt.
Slängde ju såklart ur mig: "Vinner ni ska jag äta upp en hatt".
Men det känns okej om jag får äta upp Bens "COOL"-mössa.
Bara för att den är så jävla OCOOL!

Nu har jag övat på nationalsången.
Jag ska sjunga på GP:t 5-6 januari!
Nervöst som fan ska ni veta.
Jag har inte sjungit för publik på ett par år.
Men som sagt, det löser sig alltid!

Nu ska jag mysa sönder den här söndagen!



































Såhär ser min underarm ut för er som undrar.
Volleyboll i mitt hjärta betyder det ungefär.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0