stå upp nu mitt herrskap.

Igår gick jag och la mig klockan elva.
Somnade nog fan i mig innan tolv.
Det är SENSATION!
Och jag vaknade innan klockan ringde idag.
Flera gången, så jävla skönt.
Sen att jag var död när den väl ringde är en annan femma.
Man kan inte få allt här i världen helt enkelt.

Efter jobbet blir det lite volleybollträning om armen tillåter.
Man kan ju alltid träna försvar om inte annat.
Vid 9 intar Ben Katrineholm igen.
Han ska ha mat och bli klippt.
Karln ställer krav, fyfan!

Igår letade jag efter min mobil i flera minuter.
Sen insåg jag har jag hade den i handen.
Det var då jag kände att det var dags att sova.
ADJÖ!



Kommentarer
Postat av: Mamma Åsa

I morse letade jag efter bilnyckel, samtidigt stod bilen utanför o tuffa för att bli varm, är vi släkt eller? puss på dig

2010-12-13 @ 14:17:31

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0