i keep bleeding.

Idag peppade Madde mig att städa.
Det är så vi gör på Självfallet.
Eleven färgar en kund och handledaren städar.
Jag städade så jag mådde illa.
Sen om det beror på städandet eller hunger är skitsamma.

När jag kom hem lagade jag mat.
Tränar inför mitt flyttahemifrånprojekt som stundar.
Malin är sjuk så jag övade på att ha barn också.
Hon fick sig en tallrik spagetti & köttbullar.
Fem köttbullar skulle flickebarnet ha.
Och ketchup på sidan.
Väldigt viktigt.
Dock var jag ambitiös och fixade fram ett polarknäcke med ost också.
Ack, jag är en snäll själ.

Kanske skulle ta och damma och dammsuga mitt rum lite snabbt.
När jag ändå är i städandets dagar så att säga.
Sen måste jag till salongen och dra ut dagsavslut and so on.
Imorgon har jag sovmorgon,
Sug på den ni!




Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Du sa inget pris, men du får gärna komma med ett. :) Jag jobbar ingenting nu så jag kan komma när som helst.

2010-02-02 @ 12:46:40
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: Sara

Skrev ett svar i min blogg. Haha. Du får gå in där och titta. Apropå att inte veta hur man ska svara på kommentarer. :P

2010-02-02 @ 21:41:00
URL: http://saraskoog.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0