listen to me.

Jag har suttit och redigerat den 3:e filmen från 21.
Jag har jävligt mycket träsmak nu.
Den laddar upp på youtube nu.
Tar bara 1 timme och 40 minuter idag.
Och då är filmen över 5 minuter!
Hurra för youtube, fantastiskt snabbt!
Nej inte direkt.

Vi hade ingen träning idag.
Det stoppar inte oss.
Jag, Rebecca, Julia & Linnéa var nere ändå.
Vi spelade in filmen.
Ack, jag blev lika svettig som efter vanliga träningar.
Vad de nu säger om det vi gjorde eller gör på träningarna låter vi var osagt.


Nej, nu ska jag krypa ner.
Imorgon blir det Linköping.
Träffa sis, bjuda mamma på lunch, ge henne present och..
IKEA!
Japp, snart flyttar jag, och då har jag hört att man behöver grejer.
P.S Jag har fått min första inflyttningspresent av mamma idag.
En jättefin "Stora Kokboken".
Thank you thank you!

NATTI!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0