movie and a maker.

Jag längtar redan till torsdag!
Varför kanske ni undrar?
Jo för då ska jag, julia, linnéa & rebecca spela in den tredje filmen.
Ja, vi är verkligen snabba när det gäller filmproduktion.
Ni som missat de två första filmerna, stackare.
Det är i klass med Millenium-triologin vet ni!

Så på torsdagkväll (jag lovar ingen säker premiär, snöoväder ni vet!) blir det inspelning av den tredje filmen i serien. Den vill ni ju bara inte missa!? Vi kommer också utveckla mycket i filmen, eftersom vi fått fler sponsorer och därför har tillgång till mer pengar och material. Ni lär märka det.

Nej, nu ska jag duscha!
Sen blir det choklad & isvatten framför Medium.
Ja, hela kvällen lång!

PUSS!

Ni som missat SUCCÈN kan titta här.
Poppa gärna lite popcorn eller smaska på lite choklad.
Men akta! Sätt inte i halsen!
Filmerna är en blandning av skräck & komedi!
Titta & Njut!


"Sagan om den rosa hunden"


"Sagan om den rosa hundens återkomst"

Kommentarer
Postat av: jullan

blir som sagt tårögd!

2010-02-23 @ 23:19:03
URL: http://juliapernillaryden.blogg.se/
Postat av: Elin

GE MIG MEEEER! JAG SKRATTAR SÅ JAG GRÅTER!

2010-02-24 @ 08:41:35
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: rebecca

vi är superduktiga!

2010-02-24 @ 09:29:35
Postat av: Linnéa

på torsdag toppar vi allt!

2010-02-24 @ 10:58:14
Postat av: Anonym

på torsdag toppar vi allt!

2010-02-24 @ 10:58:59

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0