take a deep.

Vill ni veta en komisk sak?
Bakgrunden på min blogg...
förmodligen är det exakt samma som jag kommer ha i min lägenhet.
Haha, helt sjukt måste jag säga!
I köket ska jag ha en fondvägg.
Och jag och mamma insåg att det nog var samma.
Fast jag har ju gjort om färgen på bloggen.
Den är egentligen svartvit, skitsnygg.
Jag tycker det här va ganska komiskt.
Att jag helt omedvetet valde samma.

To do-list:
* Dammsuga
* Duscha
* Packa till imorrn
* Skära grönsaker
* Fixa mat
* Ta ett fotbad

Hurrycurry!
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

vill du veta nåt annat småroligt?

din bakgrund, den tapeten har robert i sitt sovrum :P

2010-02-13 @ 18:59:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Lisa Lindqvist

haha den tapeten har jag som fondvägg i mitt rum :D

2010-02-14 @ 12:33:20

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0