ah men tja.

Idag har jag varit en ambitiös kvinna.
Jag har tagit tag i saker idag.
ACK, tänk om världen runt omkring kunde va lite mer som jag.
Nu menar jag mest alla de jag ringde idag.
X antal telefonköer och folk som bara skickar mig till andra.
Ingen vill ta tag i det, eller ta tag i mig (?)...
Efter den 4 personen som ville skicka mig vidare gick jag i taket.
Nu ger jag upp, död åt telefonköer och små stroppiga kundtjänstfjollor som säger:
"- Men lilla vän, hit ska du inte ringa då."
NEHE FRÖKEN FJOLLSTROPP JAG BER OM URSÄKT FÖR ATT ALLA ANDRA SÄGER DET.
Nej, let's calm down.

Nåväl en lunch med Karrhoe och Christine samt promenad till hallen med Miche var väl annars dagens höjdpunkter. Samt en kund som babblade så jag trodde jag skulle få öroninflammation. Nåväl, nu ska jag åka ner och göra dagsavslut och sen ska jag bara softa hela kvällen!

Imorrn står det GP på schemat.
Blir bollrullnining för min del.
Ska njuta av all volleyboll, och lära mig som fan.

PUSS / Ida


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0