bad boys.

Sunday it is.
Började med en kund på salongen och sen städning.
Sen åkte jag till hälso och trampade på crossen 1 timme.
9,5 km
trampade jag mig igenom.
Rätt så duktigt.
Dock vaknade jag upp med nackspärr imorse.
Jävligt ovärt om ni frågar mig.
Men man får väl en charmig hållning av det också...

Den resterande tiden av denna söndag tänker jag bara njuta av.
Ska fixa lite småsaker och bara glo på tv och sånt där mysigt.
Ikväll blir det popcorn och nya Wallanderfilmen.. eller vänner.. ^^

PUSS / ida


Kommentarer
Postat av: josefin

ååh, nya wallander! den vill jag se.



ska du äta popcorn nu? då har du ju tränat förgäves!

2010-01-24 @ 17:27:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0