this shoes was made for walking.

Min sista kund för dagen kom 15.27, och gick 15.36.
Ja det var väl det.
Komiskt tycker jag.
Men vad gör man om kundfan har megalite hår.
Plus att hon bara ville klippa minimalt.
Jahaja säger man, chiching!

Nu har jag målat bordet i mitt rum vitt!
Väldigt fint är det, och luktar.. ja.. luktar.
När de sista hyllorna kommer upp på söndag ska jag fota.
Så kan ni ju kanske få se skapelsen jag lyckats med vaaa.

Imorgon är det match.
Hemma i A-hallen.
Ja, helt sjukt.
Man får göra sitt bästa.
Dock koommer vi förlora.
Braaa inställning.
Nåväl, samling vid 11 och match 12.30.
Sen blir det till att rulla boll på en liiite bättre match.
KVKs A-lag mot Gislaved.

ADJÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0