with or without you.

Bortamatch mot Mariestad idag.
Har nog gjort mitt livs set idag.
Dock har livets set inte varit så många för mig.
Varför börja analysera?
Precis, nej men jag är riktigt nöjd.
Jag utvecklas och det är ju bra har jag hört.
Bara senaste veckan har jag lärt mig massvis.
Så det är ju bra kan man tycka.
Dock blev det förlust i Mariestad.
Jag har inte kommit till den punkten då jag blir besviken.
Det var jämt i det setet jag spelade i, och mer kan jag ju inte göra:)
Roligt var det minsann!
Nej nu ska jag sluta dilla här.
Börjar låta som ett pucko, och den valde jag ju bort på OKQ8, cola for life liksom!


Nu ska jag belöna mig själv eftermitt livs set so far i min volleybollkarriär.
Det blir isvatten och chips!
Framför vänner.
IN MY BED!
PUSS/ Ida #8 ^^

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig

2010-01-18 @ 18:39:28
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0