baby you can do no wrong.

Idag har jag fått min första parkeringsbot.
Då har man de gjort menar jag.
Herregud.
Att stå på lidlparkeringen mellan 05.07-05.13 är strängt förbjudet.
Hoppas att alla utlänningar som står där jämt också fick böter!
Men som läraren Gunilla alltid sa till mig när jag blev arg över orättvisor:
Life is a bitch darling!


Jag ska snart göra mat.
Har gjort flera försök redan.
Att ta mig till köket.
Det är så långt.
Mina ben bär mig inte.
Skulle kunna somna i soffan.
Det gjorde jag igårkväll.
Framför ett program om Hitler.
Så då vet ni de.

Fick man..?


Kommentarer
Postat av: Miche

Varför stog du där så tidigt för?

2010-07-19 @ 21:18:12
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja stog ju där under natten eftersom man inte får stå utanför längeheten mer än 30 minuter, och har aldrig sett en skylt vid lidl, men man får bara stå där mellan 9-21, och den som gav mig boten skrev att jag stod där mellan 05.07-05.13:P

2010-07-19 @ 21:42:29
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0