can we pretend.

Det ser ju inte bra ut när folket har dragit ska jag säga.
Känns nästan ovärt att jag städade som en galning i söndags.
Jag & Anna drog ner till Djulö när de dragit och tänkte ta ett kvällsdopp.
Men vi la den aktiviteten på hyllan faktiskt.
Det räckte med igår, för nu va de senare och på tok för mycket mygg.
Försökte intala mig med "på sommarn ska man ha myggbett".
Men samtidigt vet jag inte om "prickig korv-stilen" är särskilt inne i år!?

Nu ska jag plocka undan efter grabbar som lyckas stöka till.
Sen ska jag diska efter folk som lagar mat i mitt hem.
Sen ska jag belöna mig själv med oboy & smörgåsar.
Nästan kors i taket att belöningen inte består av chips, poproc eller godis.
Men jag menar jag försöker gå på en varierad kost (in my ass!).
Kommer väl som vanligt inte i säng före 3 i vilket fall som helst.
Adjöken hörrni!

En specialhälsning tänkte jag ta också - bajs!
Så mogna är vi, vilken humor!!
ADJÖÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl rama in ett nytt budskap i dina tavelramar, någon kanske fattar:



"Det du själv plockar fram tar du själv bort"

eller något sådant, du måste bli tuff Ida o se till

att alla hjälper till



Puss, Mamma mu

2010-07-07 @ 09:38:55

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0