föll för nån på en fest nånstans.

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad.
Började med grillning hos mig (?.. mammas hem).
4 tjejer slog sina kloka huvuden ihop när det skulle grillas.
Sen drog vi vidare på festligheter!
Sedan blev det komiskt nog Lilla Krog!
Ja, jag skojar inte men fan så kul det var.
Folktomt, men har man sällskapet med sig funkar det.
Akta er för de stora skåpet längst in inne på lilla..
2/4 kan inte ha fel, så är det bara!

Idag åkte lite folk ut till Beckershov. (jag inräknat)
Där tog vi Tobbes båt ut till nåra klippor.
Sol & bad hela dagen, totalt jävla underbart!
Korvgrillning (är fan underskattat) och sånt där.
Anna stod för dagens uppvisningar på vattenskidor & ring.
Haha, sen drog vi vidare till Djulö och softade i kvällssolen.

Städning har stått på schemat ikväll. Fy fan säger jag bara. Har plockat undan, dammat, dammsugit, skurat, diskat, tvättat. Säg nåt jag inte gjort helt enkelt! Nu är det otroligt fint här. Det kunde man inte tro för 3 timmar sen, men se på fan! Har faktiskt möblerat om lite. Haha nej mamma du kan va lugn, inte nån "Josefin-möblering" som ändrar på hela faderullan. Nej, utan bara en hylla på andra sidan rummet, blev utmärkt måste jag säga.

Jag har ingen ro att hämta kameran och lägga in bilder från helgen.
Så då skiter jag i det ska ni veta, jag gör aldrig nåt jag inte vill!
PUSS PÅ DET!





Kommentarer
Postat av: josefin

VADÅ "Josefin-möblering"???? Vad är det för jävla påhopp! :P ahhahaha :D

2010-07-05 @ 00:10:05
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha ^^

2010-07-05 @ 23:24:36

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0