från och med du.

Vi hyrde filmen Perfect Getaway. SE DEN! (4 av 5 toast, kanonkul! haha)Fan alltså, inte ofta jag rekommenderar filmer. Men den här, Taken, och såklart favoriten Law Abiding Citizen är de enda filmerna jag rekommenderar. Förutom Beck då, men det är ju för att jag är en sucker for Beck.

Efter film & thaimat (lärde Anna skillnade mellan thaimat och kinamat idag, viktigt!) tog vi en promenad i sommarregnet. Mycket skönt. Sen pratade vi om... vi kan kalla det 2! För alla läsares trevnad så pratade vi om 2. Det måste man faktiskt också diskutera ibland!

Nu har jag ätit upp hela halva.. (ja, det var bara halva kvar, men jag åt upp hela halvan som var kvar) Ballerinapaketet. Skulle behöva knäcka ryggen lite, och såklart så är min naprapat på semester. Känner att jag skulle behöva mig ett knyck!

PUSS / i.p



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0