if you can't dance.

Ikväll blir det Flen för att spendera tid med farmor och pappas familj. Det blir god mat och förhoppningsvis bad. Jag har en känsla av att regn aldrig stoppat varken mig eller Niklas från att bada så vädret stoppar oss nog inte. Jag har en känsla av att Taljasjön lär vara skapligt varm också, det gillas!

Jag stannar hos farmor under natten och så skjutsar pappa in mig till jobbet imorgon. Efter jobbet kommer Niklas och ska sova hos mig 2 nätter. Han har golftävling i Vingåker på onsdagsmorgonen så jag får gå upp tidigt och skjutsa honom, stackars mig!^^ Han får roa sig här hemma när jag är på jobbet, och jag förväntar mig mat på bordet när jag kommer hem. Tror dock jag kan glömma det faktiskt, ha!

Ska ta och packa lite och sen hoppa in i duschen!
ADIOS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0