just need somebody to love.

Okej, det har gått för längt när jag kommer på mig själv liggandes i ett kallt bad. Då har det gått över styr. Fine, jag älskar att det är sähär varmt ute och solen steker. MEN inte fan inomhus. Det är ju bastuvarning i lägenheten. Pust, stön. Fristaden är soffan. Dess tyg lyckas hålla sig kallt i denna hätta. Men att ligga i soffan var kanske inte mina planer denna dag.

Nåväl. Om en stund ska jag skjutsa hem mormor & morfar när de kommer med en buss från nån kryssning. Sen hämtar jag Miche och så drar vi mot Djulö för ett kvällsdopp. Fyfan, det ska bli skönt!

Efter det ska jag hem och tvätta håret (bör nämnas eftersom man inte gör det så ofta när man badar varje dag ändå) och ha i inpackning hur länge som helst. Mitt hår är dött. Eller ja, det är ju alla hår egentligen eftersom det är ett dött material, men mitt är ... stendött! När inpackningen verkar ska jag laga mat. Färskpotatis, fläskfilé, grönpepparsås & sallad. Till efterrätt blir det äkta gammeldags vanilj! (Ingen jävla Ben&jerrys, YUCK!) Visst låter det lite väl lyxigt på en måndag? Inte för att jag har några rutiner i kroppen, men idag är det faktiskt som lördag för mig eftersom jag är ledig imorgon också, Yey!

Ciao! / I




Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0