walking on sunshine.

Nu ska ni få höra.
Jag gick aldrig och köpte godis?
1 timme har jag vart ute och vandrat.
Tog fula grimasbilder på mig själv också.
Jag menar nåt kul ska man ju ha.

Det blev en runda som tog mig till hälsogymmet och förbi dit mormor & morfar ska flytta, sen ner vid söder och tallås, ner på stan, genom tunneln bort till norr, och sen hela den bakvägen upp till stora vägen och kc betong och så hem igen. Skönt att gå själv, tror jag uppskattar det mer. Så kan man ha jävligt hög musik i öronen. Så hög att Maggie skulle gestikulerat med sina stora händer och predikat om hur många decibell örat klarar av innan man får tinituss. Sen kan man gå i sin egen takt, snabbt eller långsamt, och välja sin egen väg, vart man själv känner för att gå. Och hur långt man vill gå, hur mycket man orkar för stunden. Och så slipper man prata. Inte för att jag har svårt för att prata, snarare svårt att hålla käften, men ibland kan det vara jävligt skönt för käkarna att vila. Plus att det kan vara skönt att slippa lyssna också. Nu är jag trött. Hade önskat lite regn att vandra i men nehe. Får väl bli senare i veckan om det regnar och jag har lust och tid att vandra vidare.



ag koka mannagrynsgröt.
Sen ska jag ligga i soffan hela kvällen.
Ladda inför morgondagens fullbokade dag.
PUSS!


Jag besparar er på resterande grimaser.. för allas trevnad!

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahhaha du e så sööööt :D

2010-07-19 @ 23:03:06
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0