this is your song.

Har tänkt på en sak.
Alla kärlekslåtar som är bra, handlar allltid om kärleksförklaringen från kille till tjej. Varför? Alla låtar med kärleksförklaringar från tjej till killar är töntiga och överdrivet klämkäcka. Ja, nu tänker ju ni säkert att det inte alls är så, men lugn bara lugn, jag är inte den som säger nej till lite exempel!

Herrarna!
Hon är flickan som gör allt för att göra mig lyckig - Tomas Ledin
Flickan i en Cole Porter-sång - Gyllene tider
No other one - Taio Cruz
Mer av dig - Joakim & Joel
Down - Jay Sean
When you say nothing at all - Ronan Keating
Bed of roses - Bon Jovi
You raise me up - Westlife

Jaha, och så har vi damerna..
Hur svårt kan det va? - Linda Bengzing
Fångad av en stormvind - Carola
Hot - Inna
Bad romance - Lady Gaga
Miracle - Cascada
Your love is my drug - Kesha
Tusen & en natt - Charlotte Perelli

Måste jag forstätta?
Ja, okej nu kanske jag är lite väl elak.
Finns ju massor av vackra kärlekssånger av damer också..
Men jag känner ändå att damerna får buga för våra fantastiska herrar.

MORE LOVESONGS ÅT FOLKET!




Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0