bloggish-talkish-ish!

Man måste ju bara älska när "särskrivande bloggar" får kommentarer om hur bra de skriver och de blir typ jättestolta och ba "åh tack, jag har alltid haft en passion för att skriva så det känns fantastiskt att få beröm för något man gör och älskar". Alltså hallå? Är du skön på riktigt eller? För att det är ju så roligt att läsa: "Idag var jag och handlade. Sen drog jag till Pelleplutt. Där träffade jag Lisafisa, och sen var vi ute en sväng. Sen åkte vi förbi Lisafisas systers kompis och hämtade upp Lisafisas systers kompis hund som ska bo hos Lisafisa. Och sen drog jag hem. Sen tvättade jag bort sminket och gick två steg åt höger. Sen tog jag ett steg tillbaka och det kändes helt sjukt. Men sen gick jag och la mig och lyssnade på 3 låtar innan jag somnade." Tänk er denna typ av nivå på texten med jävligt dålig stavning, miljontals särskrivningar och såklart helt fel skiljetecken på helt fel plats.

Och nu menar jag bara bloggar som fått dessa typer av kommentarer och hur de tar åt sig och tror att de e så sjukt duktiga, trots att de suger så jävla hårt!

Andra saker jag inte förstår med bloggar... Det här med att ha läsare man inte känner? Whats the deal med det alltså? Jag skiter i vad Lisa 26 från Falerum ska göra imorgon? Och nej Nina 14 jag vill inte följa din blogg på bloglovin även om du följer min? Och varför ska Erika 18 skriva "Hej sötnos, haft en bra dag? Kolla in min blogg?" Alltså jag orkar inte. Bajsa på er!





Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, well done! Kommer du ihåg att vi pratade om det där sist jag var hos dig?

2010-07-29 @ 00:45:35
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: josefin

Du är så klockren, syster :P

2010-07-29 @ 10:08:11
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

haha aa precis sara!! Haha så bra! Hur är de me käken nu förresten?

2010-07-29 @ 13:15:52

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0