varning för känsliga läsare.

Okej. Jag vill egentligen inte utsätta folk för det jag nu ska berätta, men jag måste ventilera. Okej. Jag kan nog med facit i hand säga att jag har gjort världens äckligaste grej idag. Min sista kund, (som förövrigt alltid går till Anita, men eftersom Anita har semester så kom hon till mig) skulle göra en "mjällbehandling" för att hon har svår mjäll. Jaja tänkte jag, det är nog inte sådär jättefarligt, det får gå liksom. Dock va det bara inte "lite mjäll". Jag skojar inte om jag säger att det var som kocker (stavning på det?) och liksom klumpar i hela hårbotten. Typ mjäll blandat med hud blandat med äcklepäckelgrej. Alltså. Jag håller på och spy när jag skriver det här. Okej, fine om det typ bara va att ha i nåt medel i det här huvet och sen va det bra. NEJ NEJ! Man har i en olja, sen ska man SKRAPA bort det här som sitter i hårbotten. SKRAPA!! Alltså jag dör. Jag trodde seriöst att jag skulle spy i damens huvud. Jag mådde så dåligt så ni anar inte. Tror att jag har psykiska men efter det här. Kommer aldrig någoinsin känna mig ren igen. Aldrig. Nu ska jag gå och duscha, igen.

Alltså jag ryser av obehag så fort jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Miche

Jag ska gå coh duscha!!!!!!!!!

2010-07-30 @ 17:14:57
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: josefin

ÅÅÅÅHHH FYFAN VAD ÄCKLIGT!!!!!!!

2010-07-30 @ 17:20:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: jullan

FAN VAD ÄCKLIGT!!!!!

2010-07-30 @ 18:03:57
URL: http://juliaryden.devote.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0