don't want the world to see me.

Kul att alla ligger och steker ute i solen.
Här sitter jag liksom.
Inne, i ett fyllecellsliknande personalrum.
Nu ska jag inte säga att jag har erfarenhet av en fyllecell.
Absolut inte, men känslan är nog snarlik.
Dåligt med kunder idag men det kan ju inte gå bra varje dag.
Jag sitter inte i sjön ändå, har ju godis & laptopen!?

Strax innan 6 kommer Anna och hämtar mig.
Jag ska äta Mc Donalds-mat (har vart sugen sen typ i lördags)
Sen blir det till att kolla fotboll vid Djulö.
Korpen. Ni vet, vilken liga!
Nästan som La Liga och alla de där ni vet!
UJUJUJ!


Nej, nu ska jag återgå till min trogna vän Tetris.
ADJÖ!

Förresten, jag har en ny kamera.
Den är fin faktiskt.
Brun, 12,1 megapiiiiixxxlllsslssls!

De va de ja ville förmedla till folket.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0