hypnotiserar dig.

Åkte ner till salongen och tog de två första kunderna.
Sen skulle jag egentligen haft två till senare i eftermiddag.
Men bokade om dom till en annan dag.
Kände inte att de funkade att snoret rinner i kundernas hår.
Heller inte att hosta stackarna i öronen.

Köpte en jättesöt klänning i lördags. Kul att jag ser nu att ena axelbanndet är tvinnat.
Det går inte att fixa eftersom det är fastsytt?! Jag blir så jävla lack!
Rena turen att jag börjat med att inte ta bort prislapparna förrän jag använder plaggen.
Som tur va skulle Hanna ändå till Norrköping idag så hon skulle lämna tillbaka den.
Snällt snällt! Får leta vidare helt enkelt.


Nu håller jag på och tvättar i ett försök att göra någonting av denna dag.
Ciao!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0