mitt i natten klockan fyra!


- nån jävel trampade på mina redan stukade tår igår.. så nu är de ännu mer stukade.. om de nu kan vara mer stukade än bara stukade? jag vet inte.

- varför har alla så jävla korta klänningar jämt? är det jag som inte fattar grejen eller? är det mode att gå runt och visa hela härligheten eller? eller är det meningen att man inte ska kunna röra sig? jag vill ju kunna dansa och ha kul utan att behöva ha klänningen i nacken?

- fan vad alla ska "bättre på brännan" hela tiden. jag har inte solat än i år, blek som en fisk. sommarn är fan inte här än känns det som.. eller det kanske bara är jag vad vet jag! kanske ska trotsa en regning dag framöver, bara bestämma mig för att sola även om gud pissar mig rakt i ansiket!? skulle vara ganska skoj.

- börjar skratta så fort jag läser min rubrik. den är så intern så jag kissa på mig. säkert bara jag som kommer ihåg när den här kommentaren flög ur en mun för flera flera flera år sedan. det roliga i kommentaren var att jag inte alls anser att det är "mitt i natten" klockan fyra. klockan fyra är det fan snart morgon ju, grying och sånt shit. men gud vilka minnen. sara gerogsson, bonäs.. och så mitt i natten klockan 4!


eey natti hörrni!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Bonäs..mitt favvoställe i världen:))))))) Varje år varje påsk är vi får och lammvakt...och ALLTID pluppar det ut världens sötaste lammungar..Förra året fick Maja och jag tom se när två lammisar kom ut:)

2010-06-14 @ 22:08:02

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0