all the rest.

Gårdagens volleybollträning kan man väl sammanfatta sisohär:
Fan att volleyboll inte bara går ut på att smasha & blocka.
Då vore jag liksom en jävel på det hela.
Men fingerslag & bagger känner överskattat...(?)

Började denna torsdag med att slinga & klippa mormor.
Det blev för väldans bra ska jag erkänna.
Hon hade med sig lunch till mig också.
Gurksoppa, färskt bröd & en bulle!
Alla tiders för lilla mig.

Ikväll är det nästsista träningen innan tävlingen.
Känns ju sisodär ska jag erkänna.
Får hålla tummarna för att jag är pigg på träningen i alla fall.
För ovanlighetens skull liksom.

Nu ska jag äta bullen, och lite kakor!
PUSSEL!

hahaha vilken charmig blick!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0