but hey.

- Kul att ha sin hund i kedja ute på promenaden? Ja, jag såg faktiskt en man med sin hund idag. Han höll hunden riktigt hårt i en kedja istället för vanligt koppel. Jag tycker det var tragiskt. Jag ville bara släppa hunden fri så den skulle få springa på öppna ängar och plaska i iskalla vattendrag.. Men jag vågade inte befria hunden, den kanske var kedjad av en anledning...

- Jag är så trött på "varför hälsa du inte?-grejen". Nästa gång nån säger så till mig, kan den idioten tänka lite längre? Frågan är ju varför inte du hälsade på mig istället, om det nu är så fruktansvärt viktigt att hälsa på alla man har någon sorts kontakt med. Jag hälsar när jag vill hälsa, och jag hälsar tillbaka när folk hälsar på mig.

- Jag köpte en 100grammare apelsinkrokant idag igen. Det var samma kassörska. Hon tror säkert att jag är värsta apelsinkrokantsmissbrukaren... But hey, who can blame her?

- Nej, nu avslutar jag kvällen genom att kolla färdigt på Pirates 3:an och moffar HELA min apelsinkrokant, för sån är jag, and I like it!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0