kurrikurriduttön.

Vaknade upp med halsont idag.
Träningsvärken satt som en smäck också!
På grund av halsen ska ajg faktiskt inte träna idag.
Inte likt mig, men jag måste inse att jag inte vill dö.
Hoppas att det blir bättre tills imorrn.
Känner att jag behöver träna tumbling inför tävlingen.

Har målat om naglarna lite flashigt också.
Mörklila, mellanlila och ljuslila.
Ett sött litet rutsystem, coolt.


Glömde matlådan idag också.
Så nu ska jag gå och köpa lunch.
Totalt slöseri med pengar med tanke på att min matlåda var god.
Får ta den imorgon istället helt enkelt.
Vet inte alls vad jag vill äta.
Kanske en sallad från Venezia..
Men halsen förstör den goda smaken, bajs.

Ett paso-steg skulle muntra upp mig ^^ haha!

16.30 kommer Miche och ska jag ska göra en MAKEOVER på damen!
Hon ska skaffa sig mittbena, HEHE! HAHA! Det har jag besämt sörrni!
Nej, nu ska jag köpa mat innan jag avlider.
PUSSEL!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

du tar pason, jag tar jaiven! :D

2010-03-10 @ 18:16:07

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0