run to the hills, run for your life.

Idag sprang jag och tvillingarna till & från träningen.
"Det är ju inte långt" tänker ni, men jag ska säga er att det räcker gott och väl.
Hemvägen var jobbigare, efter fys med Tina "Maskinen" Pettersson.
Lotta blev faktiskt imponerad av oss.
Eller ja, mest av mig.. inte så konstigt.
Julia & Linnéa kan man förvänta sig sånt av.
Av mig kan man inte ens förvänta sig att jag ska gå till träningen!
Men detta ska vi göra varje tisdag.
På torsdagarna kommer jag ju direkt från jobbet och tränar barnen.
Men då tror jag allt att tvillingarna ska sätta sig i startblocken ändå.
Tisdagarna kommer jag slå följe:)

Vill bara meddela (som en parentes) att Paso Doble passar till allt!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: jullan

om vi fortsätter såhär springer vi sthlm-marathon nästa år, då har vi något att satsa på!



Bara som en parantes så passar jaive också till allt, fråga bara min syster!

2010-03-09 @ 22:32:40
URL: http://juliapernillaryden.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja, precis :)

2010-03-09 @ 23:30:27
URL: http://viem.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0